ردیاب خودرو

ردیاب خودرو جیپیران برای استفاده های عمومی و تخصصی برای مشاغل مختلف است. ردیاب خودرو وسیله ای است که با استفاده از ماهواره های جی پی اس موقعیت خود را پیدا کرده و با اینترنت سیمکارت درج شده در دستگاه اطلاعات را به سرور منتقل می کند. امروزه برای افزایش امنیت خودرو و پیدا کردن ماشین سرقتی ردیاب خودرو از الزامات خودرو می باشد. با استفاده از ردیاب خودرو می توان در شرایط بحرانی موقعیت خودرو را پیدا کرده و حتی از راه دور خودرو را خاموش کرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت جیپیران مراجعه کرده و نرم افزار دموی این شرکت را کنترل فرمایید.

 

 

ردیاب شخصی

ردیاب شخصی یک دستگاه کوچک با قابلیت مخفی سازی در کیف، چمدان و وسایل شخصی می باشد. مورد های استفاده این دستگاه گسترده است و در مشاغل مختلف و باربری ها نیز کاربرد دارد. این ردیاب شخصی قابل استفاده برای انسان و حتی حیوانات خانگی است. این ردیاب با باتری داخلی 400 میلی آمپری می تواند حدودا یک یا دو روز کار کند. که این میزان بستگی به حرکت محرک دارد. این دستگاه از سیمکارت نانو استفاده می کند و در کوچکترین حد ممکن ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر و این ردیاب به سایت جیپیران مراجعه فرمایید:

https://www.gpran.com

آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - خیابان کاشانی - بین خیابان رامین و گلستان - پلاک 258 (ساختمان فربد) - طبقه 4 - واحد 28
و طبقه همکف – واحد 5
تلفن: 44045560
فاکس: 42694429
ارتباط مستقیم:09122900883 پویان منش


گل ساکر ردیاب ,خودرو ,استفاده ,شخصی ,دستگاه ,جیپیران ,ردیاب خودرو ,ردیاب شخصی ,سایت جیپیران ,جیپیران مراجعه ,اطلاعات بیشتر ,سایت جیپیران مراجعه ,برای ا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فروشگاه ارشیا تک دانلود تفریحات سالم لوازم خانگی حیدری گروه سرود نجم الثاقب