بکاپ گرفتن از عکس های آیفون 


بکاپ گرفتن از عکس های آیفون    

 

 

کاربران گوشی های هوشمند اپل می توانند از راه های مختلف از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. در این مطلب نحوه بکاپ گرفتن از عکس های آیفون را آموزش می دهیم.

این مقاله با روش های مختلف بکاپ گرفتن از عکس های آیفون آشنا می شوید. کاربران می توانند توسط سرویس iClould، گوگل Photos و همچنین iTunes از تصاویر خود بک آپ بگیرند. در ادامه همراه ما باشید.

بکاپ گرفتن از عکس های آیفون با iCloud

برای این کار ابتدا باید وارد بخش تنظیمات آیفون شوید.

حساب کاربری خود را در بالای بخش تنظیمات انتخاب کنید.

به بخش iCloud بروید.

گزینه Photos را انتخاب نمایید

در این بخش، گزینه iCluod Photos را لمس کنید.

حال شما می توانید در هر دستگاهی که iCloud روی آن نصب شده، عکس های خود را ببینید.

برای مشاهده عکس ها تنها کافیست برنامه iCloud را باز کنید و یا با مرورگر اینترنت و از طریق وب‌سایت iCloud.com، وارد حساب کاربری خود شوید و روی Photos کلیک کنید.

 

بکاپ گرفتن از عکس های آیفون روی iTunes

iTunes را روی کامپیوتر خود نصب کنید و دو بار روی علامت iTunes کلیک کنید تا اجرا شود.

در مرحله بعد آیفون خود را توسط کابل USB به کامیپوتر وصل کنید. پس از اتصال، روی نمایشگر گوشی خود، گزینه Trust را لمس کنید.

در برنامه آیتونز روی علامت کوچک آیفون کلیک کنید.

به بخش Photos که در سمت چپ iTunes قرار دارد، بروید. اگر از قبل عکسهای خود را روی iCloud ذخیره کرده اید، با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید عکس ها را مشاهده کنید.

یک فولدر را برای ذخیره کردن عکس های خود انتخاب کنید. کاربر می تواند این تصاویر را در مکانی خاص ذخیره و یا توسط برنامه Photos از آن ها بکاپ بگیرد.

در این بخش عکس ها و ویدیوهای که خواهان بکاپ گیری از آن ها هستید را انتخاب کنید. شما می توانید تمام عکس ها و یا ویدیو ها را منتقل کنید. همچنین قادر هستید آلبوم های خاص را انتخاب کرده تا روی کامپیوتر از آن ها بکاپ گرفته شود.

در نهایت روی گزینه Apply کلیک کنید در حالی که عکس ها باید به صورت خودکار منتقل شوند، خودتان هم می توانید به طور دستی و با کلیک روی گزینه Click، این کار را انجام دهید.

منتظر مقالات بعدی ما باشید


niketablighat.ir آیفون ,بکاپ ,گرفتن ,icloud ,گزینه ,photos ,بکاپ گرفتن ,کلیک کنید ,حساب کاربری ,انتخاب کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت و سئو کلیه لوازم خانگی برقی ، صوتی و تصویری، لوازم خودرو و ابزارآلات خانگی seoAmooz بنیامین چهارشنبه سوری روستای بیدسکان جک برقی|درب پارکینگی|درب ریموتی پارکینگ آموزش اینستاگرام